Válasszon országot

Kapcsolat

Széll Ágnes Széll Ágnes
+36 30 863 6022
E-mail
Üzenetküldés:
Telefonszám:*

SAP Business One Cloud

Felhő alapú menedzselt SAP infrastruktúra Business One szolgáltatóknak

cloud_300x318

Gyors

LÉTESÍTÉS

+

Költséghatékony

MŰKÖDÉS

+

Professzionális

ÜZEMELTETÉS

=

instantDC

 

A T-Systems Magyarország menedzselt, felhő alapú szolgáltatása leveszi az SAP Business One szolgáltatók válláról az infrastruktúrával kapcsolatos terheket. Egyszerűen, beruházás nélkül igénybe vehető, rugalmasan változtatható számítási és háttérkapacitást nyújtunk a Business One partnereknek, a szükséges operációs és adatbázis-licencekkel együtt. A szolgáltatás hátterét a legmodernebb adatközpontokban működő, az SAP által auditált, magas rendelkezésre állású, redundáns felhő-infrastruktúra biztosítja. A minőségre és az üzemeltetési biztonságra ezen felül jól képzett szakembergárdánk tudása és több évtizedes tapasztalata jelenti a garanciát.
Az IT infrastruktúra, az alkalmazások, vagy akár a teljes IT folyamatos üzemeltetésével kapcsolatos tevékenységek alól felszabadulva a vállalat a profitot hozó alaptevékenységekre koncentrálhat, és így hatékonyabban gazdálkodhat erőforrásaival. Teheti ezt annak biztos tudatában, hogy informatikai rendszereinek az üzemeltetése szakértő kezekben van és pontosan meghatározott szolgáltatási szinteken nyugszik.

Melyek a szolgáltatás igénybevételével járó előnyök?

  • Egyszerű, kényelmes.
  • Rugalmas, skálázható: az igénybevett erőforrás-mennyiség dinamikusan változtatható.
  • Nincs szükség beruházásra.
  • Leveszi az SAP Business One partnerek válláról az infrastruktúrával kapcsolatos gondokat.
  • SAP által minősített infrastruktúra és folyamatok.

Melyek az infrastruktúra, illetve a szolgáltatás főbb ismérvei?

  • Professzionális géptermi környezet.
  • Redundáns, neves gyártók komponenseiből összeállított infrastruktúra.
  • Operációsrendszer- és adatbázis-licenceket biztosítunk.
  • Előre konfigurált, ill. egyedileg alakítható csomagok.
  • Tesztkörnyezet.
  • Folyamatos monitoring (proaktív hibaelhárítással).
  • Az ITIL v3 legjobb gyakorlataira, valamint az ISO 20000 szabványra épülő üzemeltetési folyamatok.
  • Professzionális üzemeltetői háttér, garantált szakértelem.
  • 7x24 –ben működő helpdesk.
  • SLA: egységesen 99,5%.
  • Support: 5X8, premium csomagban 7X24.
  • Referenciák – több szektorból.
  • Opcionálisan az infrastruktúra-szolgáltatás mellett a bevezetési és tesztre szabási fázisban konzultációs (CMMI2 tanúsítvány) szolgáltatás, a továbbiakban pedig üzemeltetési szolgáltatások lehetősége.

Alkalmazás üzemeltetés

SAP üzemeltetés:
A T-Systems kompetenciaközpontjának egyik fő fókusza különböző üzleti alkalmazások, köztük SAP Business One alkalmazások üzemeltetése. A szolgáltatás magában foglal:

  • 7x24 órában üzemelő Helpdesk elérést,
  • az alkalmazás hibáinak javítását,
  • felhasználói támogatást,
  • rendszer paraméterezést,
  • rendszer üzemeltetést,
  • Change Requestek kezelése.

Kiemelt alkalmazás-szolgáltatási területeink:

  • Távüzemeltetés: a megrendelő rendszereit a T-Systems szakemberei távolról, a saját telephelyünkről üzemeltetik.
  • A helyszíni üzemeltetés (pl. kórházban): igény esetén (főleg kritikus alkalmazások esetén) kollégáink a megrendelő telephelyén végzik az üzemeltetési szolgáltatást.
  • Alkalmazás-üzemeltetés a T-Systems Cloud & Data Centerben.
  • SAP All in One és SAP Business One alkalmazások üzemeltetése: speciálisan tanúsított adatközponttal és munkatársakkal biztosítjuk megrendelőink maximális kiszolgálását és biztonságát.
 
Nyomtatás